Alla inlägg den 12 november 2013

Av mammamarre - 12 november 2013 11:39

I söndag var det  farsdag.  Söndagen var ingen bra dag hade så ont i mina stackars  fogar. Efter fredagen.  Var inte mycket  till städhjälp här hemma    Men jag lyckades laga god mat till Älsklingen  och svärfar  och lyckades göra en god cheescake till efterrätt...    Maten vart omtyckt av svärfar är så  kul att  få uppskattning på de man gör..   Sen vart  det soffan och vila för  min del. När reseten av familjen åkte på ridskola...


over and out

Av mammamarre - 12 november 2013 11:29

i fredags så åkte jag, älsklingen, Katta och Antti till Karlsatad för att se Stiftelsen och bo på hotell. När vi kom till Karlstad så cheka vi  in sen gick vi en sväng på gallerian  och  sen på hotellet och slappa lite och duscha. Sen vart det kvälls buffe. Sen  vart sitta umgås på rummet en stund. Sen  vidare till nöjesfabriken.   För att in vänta  att stiftelsen skulle  spela...  Gu  vad grym dem var live.   Vilken kväll det blev.  Skön att få  bo hotell en natt och slappa  och äta hotellfrukost det var det bästa tycker jag. :)


Lördan blev det hemfärd.  Hem  hämta våra älskade döttrar hos framor och farfar.  Sen hem och slappa. Somna tidigt.


 det  var det de :)

Ovido - Quiz & Flashcards