Alla inlägg den 25 november 2013

Av mammamarre - 25 november 2013 11:15

Nu är jag  i vecka  23. tiden rusar i väg tycker  jag. Så mysigt  känner hur lilla pyret sparkar för fullt  emllan  åt. Speciellt  på kvällarna när  jag ligger  i soffan :)  och tidigt på morron.  Vi e så glada över de lilla pyret   Stora syskona  med. 


Idag ska jag, svärmor och barnen åka handla present åt min kära man som fyller år imorron.  På  söndag e det första advent så  mysigt. skulle  vilja ha lite  snö. Snart  är det jul. Mys. I år  blir vi hemma hos oss.   Tänka  att  det är  snart  ett nytt år här. Tiden bara rinner iväg.  Dem stora töserna bara växer och växer.  Min mage  växer oxå ;)  Idag  har tjejerna innebandy träning  me.  En dag  med fullt upp alltså.  Nu  ska  jag värma lite lunch.



Ha en trevlig dag

Ovido - Quiz & Flashcards