Alla inlägg den 4 december 2013

Av mammamarre - 4 december 2013 18:34

Julen närmar sig med storm steg jag har alltid älskat julen.  Att få  paket.  Fast nu får man ju inte så många när man e så gammal :(   Så är det och det är  bara att gilla  läget. Nu ska änns  egna barn ha.  Mycket som ska  fixas innan jul  det ska bakas bullar, julgodis. Man ska   handla klappar. Vi  e ofta ute i  sista stund som vanligt ;)    Det är lucia  nästa  fredag  och fredagen efter det går barnen på jullov...   Så mysigt  med jul. att  få klä granen med  barnen.  Fira med släkt.   jag älskar att ha  mycket folk om kring  mig på  julen. Men iår  blir  det tyvärr inte så. Men det blir nog bra ändå. Men saknar alltid släkten som jag  inte träffa under julen  ändå.   Men så är  det ju. Dem har ju  sitt..


Jag vet när jag var liten  så älskade  jag julen  men hade  alltid ångest före jul  vem  jag skulle vara hos   om jag var hos  mamma skulle pappa   bli  själv fast han var ju inte själv  men jag kännde  ju  så. Var jag hos pappa  så skulle mamma  bli själv. Fast  hon aldrig var själv  heller.  Jag hade  alltid ångest innan. Men  var ofta hos  mamma på  julafton och pappa på juldagen...


Önska kunne vara alla nära å kära på julen... Så hoppas jag på en vit jul



Ha trevlig dag :)

Ovido - Quiz & Flashcards