Alla inlägg den 28 december 2013

Av mammamarre - 28 december 2013 19:20

Nu e juldagarna över.  Veckan innan jukl fick ju lillatösen högfeber hade det i 3 dagar. Sen fick jag ont ikroppen som bara den sen kom febern. Men den vara bara 1 dag den kom på torsdag innan jula och jag vart tvärr förkyld. På fredan var den borta.  Men jag var inte pigg.   Men jag och älsklingen åkte in och handla julklappar på marieberg. Tjejeorna var hos  farfar.  På kvällen när vi kom hem så  fick stora tösen feber och ont i magen.  Men Hon var piggare till julafton. Men fortfrande häning. Men så börja Älsklingen  känna sig häning.  Så fick ont när han andas på annan dagen. Så igår  ringde han Vårdcentralen och fick en tid.  Han  hade både lunginflamtion och Bihållsinflamtion. Stackarn..  Men han fick en massa medeciner. Så han ska vara bättre snart. Han  har ingen feber iaf.  Nu e jag trött på sjukstugan här.

Vi har iaf  varit på affären och på bio. Annars har vi mest varit hemma eftersom vi inte har varit pigga...


Barnen och gubben verka nöjda  med sina julklappar iaf. Jag med. surfplatta, gratängformar portions formar, mascara, 2 par tjocksockar och ett spel.


så fick  jag gubben sumle godis ihop och en pastamaskin så nu ska vi göra egen pasta   


På bio såg sune på bilsemester  som var  jätterolig...  


Nu ser vi framemot nyår   bara  vi håller oss friska

Ovido - Quiz & Flashcards