Alla inlägg under februari 2014

Av mammamarre - 2 februari 2014 18:50

Idag är det 55 dagar kvar  till Bf. Så underbart tiden bara  rusar iväg... Snart är Bebisen  här  går in  vecka 33 idag.    vi e så nyfikna  vem som bor  där inne nu.  Idag har vi målat klart datrarummet.   Imorron ska jag till bm. på kontroll.   Nu  får veckorna  gärna gå fort  fram så  vi får se vem som bor där inne.  

 

I fredags fick min vän pia sitt  andra barn  en pojke. Grattis till er... Längtar efter att få träffa er.

 

 

 Vad vi gjort  i  helgen det har varit ridskola, kalas och kompis lek. Jag har haft partylite möte hemma hos mig. Nu ska jag spela spel med minsta tösen  sen ska dem sova.

 

 

 ha en trevlig kväll

Av mammamarre - 1 februari 2014 16:56

Ikväll börjar  mitt älskade Melodifestivalen.  Som jag  har längtat efter det.   Start fältet idag  är  helt okej.  Blir   duka farm massa gott framför  tven  med familjen  ikväll och mysa ner sig soffan och njuta  av artisterna.  Jag hoppas på Linus går vidare   han är  ju ganska  bra annars Och Helena.  Men  jag kanske  ändra mig efter ha  hört låtarna. Kanske Yihio  blir en  favorit  vem vet.  Mer troligt att  min döttrar gillar han och  inte jag.   Men man ska aldrig säga aldrig. Bero ju på  låten och så.  Alla  som känner  mig vet att jag älskar  schlager musik.  Helst  skulle  jag  vilja åka se den svenska  finalen.  Men  tyvärr  så  kan jag inte  det.  Men nån gång  i livet ska jag göra det.  Måste bara lyckas  få  med mig nån på det.    Nu e det  bara  3 timmar kvar  tills  det  drar igång.

 

 Ha en trevlig  kväll

 

 

 



Av mammamarre - 1 februari 2014 16:56

Ikväll börjar  mitt älskade Melodifestivalen.  Som jag  har längtat efter det.   Start fältet idag  är  helt okej.  Blir   duka farm massa gott framför  tven  med familjen  ikväll och mysa ner sig soffan och njuta  av artisterna.  Jag hoppas på Linus går vidare   han är  ju ganska  bra annars Och Helena.  Men  jag kanske  ändra mig efter ha  hört låtarna. Kanske Yihio  blir en  favorit  vem vet.  Mer troligt att  min döttrar gillar han och  inte jag.   Men man ska aldrig säga aldrig. Bero ju på  låten och så.  Alla  som känner  mig vet att jag älskar  schlager musik.  Helst  skulle  jag  vilja åka se den svenska  finalen.  Men  tyvärr  så  kan jag inte  det.  Men nån gång  i livet ska jag göra det.  Måste bara lyckas  få  med mig nån på det.    Nu e det  bara  3 timmar kvar  tills  det  drar igång.

 

 Ha en trevlig  kväll

 

 

 



Ovido - Quiz & Flashcards