Direktlänk till inlägg 9 mars 2014

vecka 38 . 20 dagar kvar

Av mammamarre - 9 mars 2014 11:47

Nu har  jag gått in i vecka 38    Nu är det väldigt nära. 20 dagar kvar om bebisen kommer när det är tänkt  .

Jag börja bli lite snå nervös över förlossningen. Tänk om jag inte hinner få den bedövning jag vill ha. Tänk om det går jättefort.  Men det ska bli  underbart få se vem som bor inne i magen.  Vi e så spännda hela familjen. Längtar efter stoppa ner den lille i vagen ta  en promenad i vår vädret. Det kanske inte är det första man gör. Men jag längtar ändå.  Nu känner jag mig mest tung och klumpig.  Men snart är det över.  

 

 

Vi Längtar efter dig nu bebis

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mammamarre - 8 augusti 2014 12:08

Nattstad: 1344010563"

Av mammamarre - 8 augusti 2014 12:08

Nattstad: 1344010563"

Av mammamarre - 6 augusti 2014 22:14

idag har det varit tråkväder. Nä vi vakna  regna det.  Vi åt  frukost. Tjejerna lekt lite på Fs rum. Sen pyssla  vi i deras pyssel böcker. F med  bokstäver, skrivning och läsning i sin. A  först sin mattepyssel bok.  Sen en som  det lite allt möjligt...

Av mammamarre - 5 augusti 2014 21:34

Jag har inte blogga på länge. Hänt  mycket  sedan sist.  Vår äldsta dotter fyllt 8år. Hela sommarlovet  har gått nästan. Har  blivit mycket sol  och bad. Mormor och morfar  var här i början av  sommar lovet.  Vi var  upp en sväng till dem oxå samma  ...

Av mammamarre - 2 juni 2014 22:25

Oj oj. Jag har glömt att blogga här. Dagarna bara flyger iväg som 3 barns mamma.  Gå  fram och tillbaka lämna minsta tösen på dagis.  Så hinna göra lite här hemma. Sen i väg på diverse  aktiviteter.  Det är i kyrkan och ridskola 2 gånger i veckan. Um...

Ovido - Quiz & Flashcards