Alla inlägg den 10 september 2010

Av mammamarre - 10 september 2010 12:12

Håller  på att plockar ordining grejer, kläder. Ska ut hämta  resväskan i förråde.  Vi ska   åka upp till  min hemstad  Glada  Hudik  idag  när  Älskling har  sluta jobba.  Det är  markna i Hudik  helgen. Så det blir  de och  besköa den.  Och försöka  träffa  min syster  som  e hemma  i hudik. Men  nu måste  jag nog forsätta  om jag ska komma  nån vart med  packande.



ha  en underbar  helg  de  ska  jag  ha.











Av mammamarre - 10 september 2010 12:03

Igår var  säsongens  första innebandyträning.  De  var  roligt att  börja  och träna igen.  Fast  jag kanske  var lite  ringrostig. Men  vad   gör de.  Roligt  var de iaf. Har längta  efter innebandyn  hela  sommaren.  Men  nu är  det  igång  igen  vilket  är  roligt  tycker jag. Träffa alla brudar igen  


På  dan tvätta  jag  och plocka  som en  gnu...  Så  var svärmor här  2 gånger  först  hit med   blöjor  för  jag hade inga  kvar  sen kom  hon fika  efter hon hade varit hos   tandläkarn. Hon  hade  med sig  nyponsoppa  till  A  för   hon älskar de.


Ovido - Quiz & Flashcards