Alla inlägg den 22 september 2010

Av mammamarre - 22 september 2010 20:29

Jag har blivit dunder  förkyld näsan rinner, ont i halsen och rosslig.  Men har ändå varit på  jobbe idag har levt på  halstabletter och nässpry. Jag  hoppas jag blir  bättre  till helgen  då  jag ska  på gympa kurs i västerås. både lördag och söndag. Ska bli  riktigt  roligt.


Vi  har en liten tös  som inte  vill sova på kvällarna hon somnar vid 19:30-20:30 det as jobbigt  för hon klättar  ur  sin säng och springer mellan  sängen och soffan och hon ska  leka. Hon kan inte änns koppla av. Jag vet inte vad  vi ska göra för att  få henne och sova.  Idag skulle  vi testa  att inte sova middag på dagis. Men fröknarna hade  tydligen.. Sånt som händer.  om de inte  funkar med att hon slutar sova middag vet jag inte vad jag ska göra...


känner mig  tung i huvudet... sa ta nässpry och en halstablett.



 en trött och förkyld mamma

Ovido - Quiz & Flashcards