Alla inlägg den 17 september 2010

Av mammamarre - 17 september 2010 21:04

Var ett tag sen  jag blogga... Måste ju skriva och berätta  hur de  var i Hudik förra helgen.  Vi  kom  upp sen  på  fredag  kväll  då var de bara  vara vaken en stund för  barnen  hade  sovit en massa i bilen. Vi bodde hos mormor, morfar och morbror. 


Lördan åkte vi hälsa på min systerdotters  farmor  hon bruka  sticka tröjor till barnen när  dem fyller år  och vid jul och skicka  ner till oss.  Sen gick vi ner på marknaden var där en massa  timmar först me mormor och morfar. Stor flickan åket karsull.. Den lille åkte  en men hon tycker inte  riktigt  om de. Så  shoppas de lite. Godis, sajal, 2 tröjor till  barnen och 1 till  pappa,1 chipspåse. Så träffa  min  syster och hennes  nya  och systerson. Sen träffa  mina brosdöttar på marknan och deras mamma  det  var jätteroligt att  träffa dem för de  var längesen.


Sen hem  till mormor och morfar och åt jättegod mat. Sen hamna man i tve soffan hela kvällen.


På söndag åket  jag och mormor  in  en snabbis på marknan. jag handla 2 par leggeings och  godis snurre till  barnen sån  med bollar och pingla  i. Sen hem  äta Lunch. Sen åkte vi hem. Alltid lika  tråkigt att åka  hem.  När  vi kom hem  vid 19 tiden  kom  farmor  och  farfar och  hälsa på.


 Sen i veckan har  jag  haft praktik, barngympa och  innebandyträning. Idag  har  vi  varit ätit middag  hos  farmor  och farfar.  Så klart  har jag kolla  på idol  i veckan...


 Imorron ska jag ha ljusparty...


 Ha  en bra  kväll

Ovido - Quiz & Flashcards