Direktlänk till inlägg 20 februari 2011

Tråkiga söndag

Av mammamarre - 20 februari 2011 11:25

Vakan vid halv sju imorse med  världens jäkla rygg värk. Pallra mig upp  och tog alvedon  som inte  hjälpt  så värst men lykades  somna  om iaf.  Nu har  jag  tagit  starkar tabletter.  Nu har  de mest  av  värken släppt.  Jag  har  gjort mina  ryggövnigngar. Jag e så jävla less  på  denna  ryggvärken..  Så  jag  börja gråta  snart.  Så kallt  här inne . ska  dricka kaffe  och sen klä på mig varma kläder så man  slipper  frysa.. Undar vad man ska  hitta  på idag..  Barnen  har glömmt  sin  vantar på  dagis. så  vi  kan  inte  gå  ut   heller...  Barnen  har  börja  snora  igen...  Inte  konstigt  när  de  så kallt  inne... Imorron blir  de ringa hyrsevärden  igen.


Imorron är  det  jobb igen  ååå   jag trivs  så bra  på  mitt jobb... 


hoppas  jag börja  få  fler kommentarer  på denna  blogg

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mammamarre - 8 augusti 2014 12:08

Nattstad: 1344010563"

Av mammamarre - 8 augusti 2014 12:08

Nattstad: 1344010563"

Av mammamarre - 6 augusti 2014 22:14

idag har det varit tråkväder. Nä vi vakna  regna det.  Vi åt  frukost. Tjejerna lekt lite på Fs rum. Sen pyssla  vi i deras pyssel böcker. F med  bokstäver, skrivning och läsning i sin. A  först sin mattepyssel bok.  Sen en som  det lite allt möjligt...

Av mammamarre - 5 augusti 2014 21:34

Jag har inte blogga på länge. Hänt  mycket  sedan sist.  Vår äldsta dotter fyllt 8år. Hela sommarlovet  har gått nästan. Har  blivit mycket sol  och bad. Mormor och morfar  var här i början av  sommar lovet.  Vi var  upp en sväng till dem oxå samma  ...

Av mammamarre - 2 juni 2014 22:25

Oj oj. Jag har glömt att blogga här. Dagarna bara flyger iväg som 3 barns mamma.  Gå  fram och tillbaka lämna minsta tösen på dagis.  Så hinna göra lite här hemma. Sen i väg på diverse  aktiviteter.  Det är i kyrkan och ridskola 2 gånger i veckan. Um...

Ovido - Quiz & Flashcards