Direktlänk till inlägg 13 december 2013

Trevlig lucia

Av mammamarre - 13 december 2013 11:51

Det är fredag  den 13 decmber  och det är plusgrader. snön vi fick förra veckan är helt borta    om 11 dagar är det jul.  Ingen julkänsla alla utan snö..  Nästa torsdag går barnen på långt jullov. Ska bli skönt slippa  gå upp tidigt  ett tag.

Igår beställde jag lite julklappar och en jacka till mig. Min börja bli för trång om magen  


jag har snart passerat vecka 25.  Var till barnmorskan i veckan. allt var bra. Fick lyssna på bebisens     Nu ska jag bara ta mig in göra gulkosbelastning nån dag som tar flera timmar.  Och på tisdag ska jag träffa läkarn..


I helgen blir det lungt kanske ta fram granen  och baka pepparkakor.


Sån här tid på året saknar jag min älskade mamma och pappa som inte finns med dem. Är så tomt utan dem.  Saknar ibland  mina och mammas telefon samtal vi  hade nästan varje dag. Lika så min pappa . Det är snart  8år sen  och 6årsen dem lämna jorden.


Jag kommer allltid att sakna er.  jag vet att pappa älskade  Alicia . Jag vet att dem båda hade älskat Alicia och Freja   


Glömmer aldrig  när jag visa mamma ultrljuds bilden på Alicia. Hon grät min lilla  mamma. Hon förstog nog att hon aldrig skulle få se henne.


Men jag vet att hon vakar över oss..


kommer aldrig glömma er   


ha en trevlig lucia  alla puss å kram

 
 
ewa

ewa

15 december 2013 22:09

Samma här,snön regnar bort å snart är de jul.om 9 dagar närmare bestämt...å jag har mååånga klappar kvar att fixa.å så lite tid då ja jobbar vaje dag.hoppas de finns nå saker kvar i affärerna i helgen ;)

http://Ewawiklund.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mammamarre - 8 augusti 2014 12:08

Nattstad: 1344010563"

Av mammamarre - 8 augusti 2014 12:08

Nattstad: 1344010563"

Av mammamarre - 6 augusti 2014 22:14

idag har det varit tråkväder. Nä vi vakna  regna det.  Vi åt  frukost. Tjejerna lekt lite på Fs rum. Sen pyssla  vi i deras pyssel böcker. F med  bokstäver, skrivning och läsning i sin. A  först sin mattepyssel bok.  Sen en som  det lite allt möjligt...

Av mammamarre - 5 augusti 2014 21:34

Jag har inte blogga på länge. Hänt  mycket  sedan sist.  Vår äldsta dotter fyllt 8år. Hela sommarlovet  har gått nästan. Har  blivit mycket sol  och bad. Mormor och morfar  var här i början av  sommar lovet.  Vi var  upp en sväng till dem oxå samma  ...

Av mammamarre - 2 juni 2014 22:25

Oj oj. Jag har glömt att blogga här. Dagarna bara flyger iväg som 3 barns mamma.  Gå  fram och tillbaka lämna minsta tösen på dagis.  Så hinna göra lite här hemma. Sen i väg på diverse  aktiviteter.  Det är i kyrkan och ridskola 2 gånger i veckan. Um...

Ovido - Quiz & Flashcards