Alla inlägg den 1 maj 2010

Av mammamarre - 1 maj 2010 21:55

Idag har vi  varit in  till mariberg och shoppa.  Jag köpte  en kjol, en tröja och ett jättefint halsband på ginatrico.  Så vart det  solglasögon till  storatösen med bamse på. Sen vart  det coop  och handla lite, köpte  en cykel hjälm till  lill tösen.  Sen hem  och  göra mat vart  tacos  till  middag.  Sen var till att  börja  baka först  blev det polly muffins.  Nu  gör jag http://www.recept.nu/1.307664/leila_lindholm/kakor_tartor/agg_mejeri/franska_macarons

dem  ser  väldans  goda  ut.  jag  blir  väl klar inatt med  dem.  Men  smör krämen  gör  jag i morron bitti. Så blir  det att  göra  tårtor  imorron. 


imorron fyller man år.  Imorron  har  man 1 år  kvar  till 30 hjälp  jag får  30års  kris  redan.  Usch  jag helt  slut  nu  kommer  somna  som en  stock sen..


natti  natti

Ovido - Quiz & Flashcards