Alla inlägg den 3 maj 2010

Av mammamarre - 3 maj 2010 08:45

Tycker  det väldigt  dåligt med kommentarer på  min blogg    Vad händer idag  då. Dagis  är  stängt  så vi e hemma.   Min Vän Milla  kommer  hon e  ner i Örebro i veckan. Hon har  flytta upp  till norrland igen vilket är tråkigt. Men jag förstår  henne. Ska  bli kul träffa  henne  iaf och Hennes  minsta.  Sen är  det  gympaavslutning ikväll...  Så  nu  har  vi  sommar uppehåll. Men  dar  igång  igen i höst.

Nu ska  jag  hoppa  in i duschen. Medans  de lungt här  och  sen starta  en maskin.


Ha  en bra  dag

Av mammamarre - 3 maj 2010 08:44

Igår  fyllde  jag år. Hann inte  blogga  nåt  igår. Så  gör  det  nu istället.  Det  var en toppen dag igår solen  sken och allt.  På morron kom barnen och älsklingen  väckte  mig med paket och frukost på sängen   men jag bestämmde mig för att  frukost i köke  så vi  kunne allihopa.  Efter frukost blev de att  plocka  lite  gör de  sista på kakorna, dammsuga och torka golven och göra  tårtorna som vart goda   Sen vart  de  Lunch  det  vart kallskuret  och potatis  sallad.  Sen  gjorde  jag mig i ordining.   Så  kom svärmor och svärfar fick en jättefinvas en rosa :)  å ett ljus, av barnen  fick jag ett ljus som de stog värdldens bästa mamma på. Av älsklingen  fick  jag en mobil  en rosa  och ett  nitendo wii.  Av  min vän c  fick  jag jätte  fina blommor  och av min vän k med familj  ficka olj och krydd set. Så fick  jag en blomma  av svärmor  me.


Det  var en topp  en dag.  SAKNA BARA MIN BÄSTA VÄN EMMA ME FAMILJ OCH PIA men  pia  får jag träffa  nästa  helg.

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards