Alla inlägg den 6 maj 2010

Av mammamarre - 6 maj 2010 21:49

Idag  ringde  dem  från jobbstationen jag   gick på för någar månader sen. Jag ska ner  dit imorron och prata med dem. Dem har ett  ställe  som jag kan få vara på  som kan leda till jobb fatta jag det som.  Men problemet är hur jag ska  ta mig dit för det ligger  utanför Laxå.  Det är de  vi ska prata om imorron dels. Jag hoppas jag kan  få  var på det där café som  dem har tänkt  åt mig och en till tjej.   Jag måste  sätta fart med körkorte nu.  Nu  få jag fan ta rycka upp  mig med körkortet.


Jag hoppas att Lilltösa är bätter imorron så hon kan  gå till dagis.  Annars får pappa vara hemma men  egtligen kan han  inte de men vad gör man. När man inte har nån som kan  se efter dem.


 Hoppas  på det  bästa imorron..


 Nu ska jag  sova

läsa lite  först..


ha de bra

Ovido - Quiz & Flashcards