Alla inlägg den 21 maj 2010

Av mammamarre - 21 maj 2010 22:05

Nu har jag varit ledig i 3 dagar.  vi har tagit de lungt.  Onsdags när älklingen kom hem  så åkte  vi till hans  frabror och hjälpte han  å klippa gräset, sen åkte vi in handla lite på  konsum i Askersund. Kom hem  vid  20:30  då barnen somna som stockar.

 

Igår  var  vi bara hemma  jag tvätta och plocka lite. Sen på kvällen var vi på  grillkväll på dagis. Lite mysigt  faktist. När vi kom hem  vid  starx för 20  tvär slockna ungarna.  Sov till  starx före 8 imorse  snacka om jag blev chokad.

 

stora tjejen  har lekt med  granntjejer  dem här  3 dagarna.  Vi varit ute.  Igår kväll  åska de och regna som  bara den, Lika  så idag på eftermiddan  hoppas på bätter luft imorron. 

 

Vi har grilla  efter  det myste  jag och barnen  en stund i soffan innan  dem gick la sig.

 

så har vi skrivit upp vilka  storatjejen  vill  bjuda på sitt  kalas  som hon ska ha om 3 veckor.

 

Imorron och på söndag ska jag jobba  till 21..

 

 Så ni får  ha en trevlig  helg

Ovido - Quiz & Flashcards