Alla inlägg den 7 maj 2010

Av mammamarre - 7 maj 2010 18:49

Idag var jag i Laxå och  prata om jobb.  Jag  fick det är deltid. Jag ska jobba hela sommaren :) Jag ska jobba på ett Café  vid en sjö i Laxå. Jag ska  gå på schema. Jobba 3 dagar i veckan varnnan helg.  dag tid och kvällar.  Ska bli så roligt. Jag e så glad att  jag ska  få jobba  i sommaren.  Börja om 2 veckor  då jag  ska ha parktik i 2 veckor  för att  lära mig kassan och så. sen 1juni börja jobba.  Ska bli så himmla kul.


Imorron ska jag och 2 vänner  gå ut. Vi  ska  träffas i örebro äta mat och förfesta. ska  bli så kul.


ha  en bra kväll

Av mammamarre - 7 maj 2010 08:14

Idag  vid  halv11  ska jag åka ner till Laxå och prata jobb. Är lite nervös inför det. Men sammtidigt jätteglad   Jag hoppas vi kan lösa hur jag ska ta  mig ner om jag  får  börja  där. Det är ett  ställe jag verkligen skulle vilja  vara på.  Så nu måste  det sätta fart med körkortet. Ge mig en spark i arslet ;) Ska ta mig  en lr 2 koppar kaffe nu var  så  sugen. Brukar sällan  koka kaffe. Ska gå till dagis om 1 timme och 10 min och lämna  barnen.


 Ha en bra  dag alla

Ovido - Quiz & Flashcards