Direktlänk till inlägg 9 maj 2010

En Trevlig kväll

Av mammamarre - 9 maj 2010 20:46

Igår hade jag en trvlig kväll. Vi träffas hemma hos Pia och L. Dem  bjöd på god mat. Så dracks vin och lite annat.  Det  var Jag, Pia , M och L.Sen Kom Herr J  dit med  höll oss  sällskap.  Vi sjöng  singstar.  Riktigt kul. Sen gick vi ut. Pia stanna hemma  för hon mådder inte bra har  varit förkyld. J cyklade hem. Så det  vart jag, Loch M  som gick ut. Vi gick på Harrys. Gu vad folk det  var där. På krohen  var de inte så jätteroligt.   Kom  hem vid  halv 4 imorse. Sov  till 10. Klev upp  la mig på soffan halv sov.  Sen  var vid 14 gick över till Hallen  för att  hjälpa till  på innebandyn avslutningen . Älskilingen och barnen över.  Älskling gick hem med minsta  efter 1 timme  för  hon sparng runt överallt. Stora tösen var kvar med mig.  När vi kom hem  var  framor och farfar här. drack kaffe med dem. Sen åkte hem  då  vart mat  texmexgartäng.  Sen var det dags  för  barnen  lägga sig. Nu sover  dem. Nu ska  slappa i soffan.


ha en bra kväll

 
 
Agnes Mamma

Agnes Mamma

12 maj 2010 17:02

Hjälp! Orkar man vara uppe så länge i våran ålder ;-)

http://glimmie.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mammamarre - 8 augusti 2014 12:08

Nattstad: 1344010563"

Av mammamarre - 8 augusti 2014 12:08

Nattstad: 1344010563"

Av mammamarre - 6 augusti 2014 22:14

idag har det varit tråkväder. Nä vi vakna  regna det.  Vi åt  frukost. Tjejerna lekt lite på Fs rum. Sen pyssla  vi i deras pyssel böcker. F med  bokstäver, skrivning och läsning i sin. A  först sin mattepyssel bok.  Sen en som  det lite allt möjligt...

Av mammamarre - 5 augusti 2014 21:34

Jag har inte blogga på länge. Hänt  mycket  sedan sist.  Vår äldsta dotter fyllt 8år. Hela sommarlovet  har gått nästan. Har  blivit mycket sol  och bad. Mormor och morfar  var här i början av  sommar lovet.  Vi var  upp en sväng till dem oxå samma  ...

Av mammamarre - 2 juni 2014 22:25

Oj oj. Jag har glömt att blogga här. Dagarna bara flyger iväg som 3 barns mamma.  Gå  fram och tillbaka lämna minsta tösen på dagis.  Så hinna göra lite här hemma. Sen i väg på diverse  aktiviteter.  Det är i kyrkan och ridskola 2 gånger i veckan. Um...

Ovido - Quiz & Flashcards