Direktlänk till inlägg 12 maj 2010

tröttt trött

Av mammamarre - 12 maj 2010 20:11

Natten som var  så var lillafia vaken mellan 00:00 och 02:45. Förts älsklingen uppe me henne  sen bytte jag av han. Sen vid 2  fick han byta av mig igen  till  slut somna hon. Jag har varit så seg idag inte kommit mig för att gör  så mycke vettigt.


Imorse när vi vakna hade lillfia 38,9 graders feber hon fick ipren efter  de låg på 37,2 hela  dan fram till eftermiddan plöstigt sa de bara popp så hade 40garders feber.  Så fick hon ipren.  Då gick  den ner lite.  Sen när  gick la sig så fick hon alvedon  då hon hade  38 graders  feber.  Jag hoppas febern är borta imorron. Men hon e som vanligt bara lite mer gnällig och sitter korta  stunder i knä. Det är pga av hennes  vacciantion  som hon fick  förra veckan.


Jag har varit träna innebandy ikväll  det är så himmla  roligt.  Nu e jag svettig och ont i kroppen    på lördag ska vi spela cup. det är de sista vi gör  sen blir de sommar uppehåll.



Imorron 08:30  ska jag var på min prakti/jobb  ska  vara  första  dan  där imorron  sen är  jag ledig till  tisdag.  Är lite pirrig i magen.

 Nu ska jag gå duscha... Ha en  bra kväll


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mammamarre - 8 augusti 2014 12:08

Nattstad: 1344010563"

Av mammamarre - 8 augusti 2014 12:08

Nattstad: 1344010563"

Av mammamarre - 6 augusti 2014 22:14

idag har det varit tråkväder. Nä vi vakna  regna det.  Vi åt  frukost. Tjejerna lekt lite på Fs rum. Sen pyssla  vi i deras pyssel böcker. F med  bokstäver, skrivning och läsning i sin. A  först sin mattepyssel bok.  Sen en som  det lite allt möjligt...

Av mammamarre - 5 augusti 2014 21:34

Jag har inte blogga på länge. Hänt  mycket  sedan sist.  Vår äldsta dotter fyllt 8år. Hela sommarlovet  har gått nästan. Har  blivit mycket sol  och bad. Mormor och morfar  var här i början av  sommar lovet.  Vi var  upp en sväng till dem oxå samma  ...

Av mammamarre - 2 juni 2014 22:25

Oj oj. Jag har glömt att blogga här. Dagarna bara flyger iväg som 3 barns mamma.  Gå  fram och tillbaka lämna minsta tösen på dagis.  Så hinna göra lite här hemma. Sen i väg på diverse  aktiviteter.  Det är i kyrkan och ridskola 2 gånger i veckan. Um...

Ovido - Quiz & Flashcards