Alla inlägg den 7 april 2010

Av mammamarre - 7 april 2010 18:30

Grattis  till  min kärs  svåger  som fyller  år  idag. Hoppas  du får en bra  dag trots  det som har hänt.    

 

 

Idag  har barnen  varit på dagis dem har inte  varit  där på 2 veckor.  Nu behövde  dem verkligen  dit.  Dem tycket nog att  var  kul  att  komma  tillbaka till  dagis. Men  lilltösen  är  nog trött  efter  att  ha  varit  på dagis 3 timmar idag.  Fast  hon har  sovit middag  idag.  Medans  dem var på dagis  gick  jag till en kompis och drack kaffe. Hämta  dem gick tillbaka  till min vän  så barn fick leka me hennes dotter och en annan kompis  dotter. Vart bjuden på lunch  där. Tack  så mycket.  Sen  fika  och sen  gick vi  ut  till  lekparken  och  lekt och  Lilltösen  sov i vagnen medans. Sen gick vi  hem.  Ska  snart börja med  mat. ska  bara få  tag i manen  se om  vi ska iväg å fira  svåger.  Men  lilltösen är  ju så trött..

 

 ha en bra  eftermiddag  

Av mammamarre - 7 april 2010 17:30

Idag klockan 18 har jag innebandyträning men jag tror inte blir nån träning för  mig de beror på  hur jag känner mig. Har haft  lite  ont idag med. Tror   ajg  har varit lite  medtagen  efter haft  svårt att  andas. Det är  inte  jobbigt andas iaf  nu när jag tar medecin.  Men tror jag  vilar  från träningen idag. Så jag kan spela match imorron.  För vi  har innebandymatch imorron. Ska bli kul att  spela  match. Jag älskar att  spela match. Det är de roligast med att  träna innebandy


Jag är  taggad inför  marchen imorron iaf

Av mammamarre - 7 april 2010 16:04
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards