Alla inlägg den 16 april 2010

Av mammamarre - 16 april 2010 19:45

Min  syster ringde  sent igår.  berätta  en sak. Som jag inte  vill höra.  För  jag  hade  hoppas att  de   skulle  bli  bätter. Men  innerst in  visste  att  det  inte  skulle  bli  bra igen. Så nu  är  det  bara vänta...   Det bara  vänt på   besked..

 

 

Av mammamarre - 16 april 2010 19:33

Idag  tog vi ledigt  från dagis. tog en lugn hemma  dag.   Var över  till garnnen på morron på kaffe . Barnen lekte. Vi  gick till parken en stund. Sen följade  min stor tjej me garnnen  hem. Jag  och freja gick hem  och åt varm korv med  bröd.  Sen  sov hon middag.  Jag  tog de lungt.  Rätt  skönt att inte göra  så mycke måsten. Som man   gör  varej dag nästan.  Nu  sitter jag soffan  och slöar..


Imorron  ska   stora tösen på kalas och sen ska  sova  hos  farmor och  farfar.  Vi ska  bort på kvällen...  Ska  bli kul...



Ha en bra kväll

Ovido - Quiz & Flashcards