Alla inlägg den 8 april 2010

Av mammamarre - 8 april 2010 21:43

Imorse tog  jag  en promenad till dagis och lämna ungarna och  där möte  jag min vän C  följade me henne hem en sväng. tog en kaffe  snacka lite. Sen åkte  vi upp hit till  oss  en  sväng.  Sen Så åkte  jag med  henne  till dagis. Hämtade min älskade barn.  Sen tog  vi en promenad hem. Påvägen  hem  så hitta  vi  vårens  första tussilagon som jag och min stora tös plocka eller mest jag. Jag har alltid gilla dem. Dem  e ju så gula och söta och ulliga. Jag  vet  jag är knäpp. Men jag har inte påståt nåt annant  heller   Kom  hem  slängde min minsta  i säng för  hon var så trött  så hon orka inte vänta på lunchen  så de  vart en flaska välling  till henne. Så fick min stor  sin Älskade tutte  för skulle  titta på tv medans jag  koka  spagetti och vem tror ni  somnar på 2 sek i  soffan.  Jajamen  min stora  tös.  Jag väckte  henne  när maten var klar så hon sov  bara  en kavrt  hon som inte  får  sova.  Vi åt mat. Sen  så vill  hon titta  lite  till på tv ha  tutten hon bruka  ju få ha den efter lunchen. Men  naturligtvis  så  slockan hon igen. Fast hon sa att  hon  inte  skulle. Fick liv i  henne  efter en halvtimme.


Annars  har plocka, tvätta  och laga mat  här hemma. Imorron är  det   fredag gu så skönt   


 Nu ska  jag  gå hänga tvätt vika in lite  sen  sova. Natti natti

Av mammamarre - 8 april 2010 21:32

 Nu har man  spelat match  kom hem strax efter 20.  Vi spela ju  3*20min.  Vi  spela mot ett lag från örebro.  Det var  skitkul att  spela. Tyvärr  så fölora vi med  3- 12    men  fast vi förlora  så var de kul att  spela.   den första periode  låg vi inte  så mycket  under.  De kom mer  i andra perioden. Men nästa gång  ta  vi dem   


Nu fick ni veta  hur  det gick iaf

Av mammamarre - 8 april 2010 15:12

Ikväll  har  vi match.   Det ska bli så kul  jag är  så taggad. Som alla  vet  spelar jag innebandy 1 gång i veckan. Vi spelar bara på skoj.  Vi är tjejer 15år- 45 ungefär.  Vi ska möta  ett lag som oxå spelar på skoj.  Ikväll hoppas vi på att vinnna. Jag  lovar att  skriva och berätta  hur det gick på matchen  senar ikväll..

ÅÅÅÅ jag  e så himmla taggad.   



Ha en bra eftermiddag

Ovido - Quiz & Flashcards