Alla inlägg den 14 april 2010

Sol

Av mammamarre - 14 april 2010 21:13

Idag har vi haft undebara solen  farm och det har varit så varmt och härligt  ute. Man blir så glad när man vaknar  när solen  skiner. Fast det var inte så varmt imorse när vi klev upp det  var minus 3 grader. Men sen kom underbara värmen.  Barnen  vill  inte vara inne  så  vi har varit ute  hela dan idag och njutit av  värmen    Imorse  så tog jag och barnen  sällskap med k och M  till dagis.  Efterha lämnat  barnen på dagis  så följde jag me K  hem  och tog en  kaffe.  Sen gicka jag hem  en stund  och hängde  tvätt och kolla  på datan  lite.  Sen så tog jag en promenad till dagis  och hämta mina  barn. Sen hem och värma plättar till dem  från igår  och sen ut  försöka  söva min minsta i vagnen  som alls  inte  ville  sov när  hon såg att  storasyster lekte.  Men  till slut så somna  hon. Då var de dags  för mig äta lunch.  Medans jag vänta på lunchen  så  städa jag  minsta tösen rum. Sen åt jag min lunch  hade tänkt  dammsuga  innan min lilla vakna men när jag hade ätit färdigt så vakna hon. Så  det blev  ingen dammsugning. Utan   blev att  vara  ute.  K och M hit och lekt en stund.  När älsklingen kom hem åkte han och stora tösen handla.   Jag åt upp rester från min lunch efter  som jag skulle  gå  träna innebandy.  Dammsuga gjorde jag innan  jag  gick och träna. Min älskling har torka golvet.  Nu ska jag snart gå duscha,,


ha de bäst

Sol

Av mammamarre - 14 april 2010 21:13

Idag har vi haft undebara solen  farm och det har varit så varmt och härligt  ute. Man blir så glad när man vaknar  när solen  skiner. Fast det var inte så varmt imorse när vi klev upp det  var minus 3 grader. Men sen kom underbara värmen.  Barnen  vill  inte vara inne  så  vi har varit ute  hela dan idag och njutit av  värmen    Imorse  så tog jag och barnen  sällskap med k och M  till dagis.  Efterha lämnat  barnen på dagis  så följde jag me K  hem  och tog en  kaffe.  Sen gicka jag hem  en stund  och hängde  tvätt och kolla  på datan  lite.  Sen så tog jag en promenad till dagis  och hämta mina  barn. Sen hem och värma plättar till dem  från igår  och sen ut  försöka  söva min minsta i vagnen  som alls  inte  ville  sov när  hon såg att  storasyster lekte.  Men  till slut så somna  hon. Då var de dags  för mig äta lunch.  Medans jag vänta på lunchen  så  städa jag  minsta tösen rum. Sen åt jag min lunch  hade tänkt  dammsuga  innan min lilla vakna men när jag hade ätit färdigt så vakna hon. Så  det blev  ingen dammsugning. Utan   blev att  vara  ute.  K och M hit och lekt en stund.  När älsklingen kom hem åkte han och stora tösen handla.   Jag åt upp rester från min lunch efter  som jag skulle  gå  träna innebandy.  Dammsuga gjorde jag innan  jag  gick och träna. Min älskling har torka golvet.  Nu ska jag snart gå duscha,,


ha de bäst

Ovido - Quiz & Flashcards