Alla inlägg den 13 april 2010

Av mammamarre - 13 april 2010 19:48

Imorse gick jag  iväg med ungarna till  dagis. Fick åka me min  vän A tillbaka hem  för hon skulle  till  Hallen.  Jag följde med henne  till hallen drack lite kaffe  och snacka lite. Fick åka med  henne  till  dagis  och hämta ungarna så fick vi åka hem med  henne  så snäll och gullig.  Så gjorde  jag lite lunch till mig  och barnen. Pasta med baconsås.  Sen  gick vi ut. Gick en sväng  till  Hallen till A. Sen kom svärmor  tog en  fika med  henne  ute på våran  framsida. Sen kom  A och hennes grabbar hit lekte  och när  svärmor åkte hem så  gick jag och A  och barnen  till lekparken en sväng.  Lilltösen min somna  i vagnen. Sen gick jag tjejerna hem.  Jag passa på plocka lite medans  den lilla  sov och när hon vakan traska jag i väg till Min vän K  som jag  inte  träffa  på  länge. Vi tog en kaffe  och   prata  en massa. Det  var riktigt  trevligt.  Sen gick jag  barnen hem. Dem gick till  lekparken me  älsklingen  medans  jag gjorde plättar.  Nu sover mina  barn  och snart  ska min karl gå å spela innebandy.. Jag  ska väl sitta  och slappa i soffan..


ha en  trevlig kväll alla

Ovido - Quiz & Flashcards