Alla inlägg den 12 april 2010

Av mammamarre - 12 april 2010 18:56

Nu  sitter  jag  och pustar ut i soffan. E  så slut.  Först  och  greja på morron med att  förberad middag, gör oss i ordning och dammsuga i köke.  Kort  besök av E som kom lämna grejer  till  gympan i kväll. Fick åka med  henne  till  dagis  vid 11 och lämna  mina  barn.  Följde  med henne  hem en stund. Tog bussen in till Vc. Sen hem igen  kom  till dagis starx  efter 14  och hämt barnen. Vi gick  hem  åt mat. Sen traska ner till gympan.  den lilla åkte  vagn den  stora  cykla.  Gick  ganska bra att ha med  den lilla  på  barngympan.  Sen kom älskling  och svärmor  och  hämta oss.  Och nu sover barnen. Dem var  trötta...


 vilken idag.  Skulle  behöva städa med men  hann inte  de idag. få ta  de imorron..

Av mammamarre - 12 april 2010 15:31

Nu har man  varit på återbesök hos läkarn.  Han lyssan på lungerna. och sen tog  prov  i halsen och   och ett  stick i finger. sen ficka  en tid  till astmasköterskan. Fick en tid  redan nästa vecka.


Nu väl hemma igen. Slänga i oss mat  och promenera i väg till  gympan idag  får man mycket mortion. Men  de  är  så  härligt  väder  me.  Måste  ha med mig minstingen till  barngympan.  Så de  blir  lite körigt. eftersom springer  dricker vatten ur allas  vatten flaskor.  Älsklingen  hinner inte  hem i tid  för  han ska hämta  våran  gammla  bil  efter jobbet..


 Nä nu  ska  vi äta  sen traska  i väg

Av mammamarre - 12 april 2010 08:57

Ja Jag har varit så  duktig på morronkvisten    Jag har förbetett maten för ikväll.  Det är bara  gratinera den i ugn när jag kommer hem  från läkarn. Så har jag planera barngympan för ikväll.  Så har jag  hunnit  duscha.  Ska  ta dammsuga  av köke  snart.  Sen sminka  mig borsta tänderna.  Sen är de  snart dags att promenra  till  dagis med  barnen.  Dem börjar  senar idag eftersom jag ska till läkarn klockan 13. Men jag åker  kvarti 12 så jag kommer  få vänta länge på vc. För  jag e inne   starx efter  12. *suck*  Nu ska jag  surfa  runt lite  och  dricka mitt  kaffe...


ÅÅÅÅ  vilken underbar dag  skiner ute


Ha en unerbar  dag

Ovido - Quiz & Flashcards