Alla inlägg den 11 april 2010

Av mammamarre - 11 april 2010 18:45

Imorse vakna men 7:20  av  att solen lyset in igenom sovrumsfönster. klev upp  och åt  frukost.  Gjorde oss i ordning. Vid halv 10  åkte vi upp  till svärisarn. Men var bara svärfar hemma. Svärmor  jobbade.  Vi hämtade  släppe och brädor  till  staket.  Sen hem och börja me  staket.  Jag lag lunch. Efter lunch tog  min älskling med  sig barnen ute.  Han tog en promenad  medan jag plock udan lite  och dammsuga av.   När  han kom tillbaka  så sov vår minsta i vagnen.    Jag  gick ut och kolla  lite i förråde  inte  lätt  att  hitta nåt där  inte.  Sen kom min vän C och hennes  dotter och lekte  en stund.  Vi fika.... Sen När dem åkte hem. Så gick vi tillbaka  till lekparken.  Där vi träffa  grannen..... Sen  hem  gjorde mat.  Nu har båda  barnen duschat och ena ligger i sängen.  Och  den andra ser på tv.  Imorron  är  de  dagis för  barnen... 


Och  Jag ska återbesök till  läkarn  imorron...


Men  vilken  underbar dag  de har varit

Ovido - Quiz & Flashcards