Alla inlägg den 15 april 2010

Av mammamarre - 15 april 2010 20:59

Idag  när jag kom  hem  efter ha  varit  hos  C och E med barnen  efter  dagis. Å  vi hade ät sen  lunch/  tidig middag  så vart jag så jäkla trötta  har varit det hela  tiden sen  dess  ska snart  gå och sussa  kudden.  Jag var  ju på återbsök  hos läkarn i måndags.   Jag var även på lab tog prover.  Så ringde läkarn idag och sa att  jag hade  streptockoker. Men jag är  inte sjuk men man  kan  tydligen vara  en  smittbärare ändå.  Så nu  blir  de  äta  pencelin *suck*   vi som ska på fest på lördag.    Trodde  de  var  bara  astman som kommit tillbaka men  fått streptokocker...    Jag glömmde att tala om att  jag  sökt in på uneversitet.  Gjorde ansökan via nätet  ska  skicka in betygen  per post..  ska  bara kopiera  dem.


natti Natti

Ovido - Quiz & Flashcards