Alla inlägg den 18 april 2010

Av mammamarre - 18 april 2010 20:17

Idag  fick jag en  väldigt  tråkig  nyhet.   En jobbig  sådan. Fast  det  var rätt  väntat.  Det gör  ont i själen. Ska  det aldrig få vara bra. kan det inte hända någe  roligt istället  tycker  det  händer  för många  tråkiga saker.   Jag  hoppas det händer  nåt  roligt  snart.. Nä nu  orkar  jag inte   skriva mer..


Farväl vår  vän

Av mammamarre - 18 april 2010 19:53

Jag och Älskingen var på fest igår. Det  var  riktigt trevligt och roligt. Det  var god mat och  god  efterrätt.  Så var  det  trevlig underhållning  och så hade  dem Kareoker.   Hade  skit kul. Är lite  trött och sliten idag. Lite orkeslös  det märks  att man inte  van  festar livet länger. För  de blir ju  inte  så ofta. Även fast vi var trötta och slitna idag så har  vi städa.   Nu ska  jag  gå hänga  tvätt.  Men ni fick iallafall  vet  hur  vi  hade  de  igår..


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards