Direktlänk till inlägg 25 april 2010

Söndag

Av mammamarre - 25 april 2010 20:38

Idag har vi haft  en lugn söndag hemma.  Hade besök av vår vänner på förmiddag.  När dem hade gått hem  var älsklingen och barnen ute på gården.  Barnen gunga. Jag var inne  och hängde tvätt och gjorde lunch.  Efter lunch  gick stora tösen och pappa  ut.  Lilla tösen  fick lägga  sig sova middag.  Jag satt och slappa inne för  jag frös  så.  Sen när hon vakan gick vi bort  till  våra vänner  och  grilla.  Efter  vi hade ätit gicka på  gympa möte. Älsklingn och barne satnna kvar och lekte en liten stund.  Nu sover  stora tösen. Hon soman  i sin säng  själv.  Men  den lilla  tösen står  i sin säng helt  hysterisk  och vill  inte  sova.  Jag  vill  gärna ta upp henne men  de  går  inte  för  då ska hon bara  göra  allt annat    än att   slappan av försöak  sova.  Svårt att  vet vad man ska göra  sånhär  gånger.


Igår hade jag ljusparty. Vi  hade  riktigt   trevligt  fast  vi inte  blev  så många.


 Nu ska jag sätta mig i soffan..


Trevlig kväll

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mammamarre - 8 augusti 2014 12:08

Nattstad: 1344010563"

Av mammamarre - 8 augusti 2014 12:08

Nattstad: 1344010563"

Av mammamarre - 6 augusti 2014 22:14

idag har det varit tråkväder. Nä vi vakna  regna det.  Vi åt  frukost. Tjejerna lekt lite på Fs rum. Sen pyssla  vi i deras pyssel böcker. F med  bokstäver, skrivning och läsning i sin. A  först sin mattepyssel bok.  Sen en som  det lite allt möjligt...

Av mammamarre - 5 augusti 2014 21:34

Jag har inte blogga på länge. Hänt  mycket  sedan sist.  Vår äldsta dotter fyllt 8år. Hela sommarlovet  har gått nästan. Har  blivit mycket sol  och bad. Mormor och morfar  var här i början av  sommar lovet.  Vi var  upp en sväng till dem oxå samma  ...

Av mammamarre - 2 juni 2014 22:25

Oj oj. Jag har glömt att blogga här. Dagarna bara flyger iväg som 3 barns mamma.  Gå  fram och tillbaka lämna minsta tösen på dagis.  Så hinna göra lite här hemma. Sen i väg på diverse  aktiviteter.  Det är i kyrkan och ridskola 2 gånger i veckan. Um...

Ovido - Quiz & Flashcards