Direktlänk till inlägg 26 april 2010

Måndag

Av mammamarre - 26 april 2010 14:03

Imorse var lämna  min älskade ungar på dagis. Gick hem och slappade.  Skulle starta en tvätt. Men jag råka dar ut tvättmedels luckan helt  och fick inte in den  helt  igen. Älsklingen  får  fixa  det när  han kommer hem sen.   Sen gicka  hämta  min barn.  Men  vart av med  en på vägen  som  följde med  sin kompis hem och lekte.  Jag den lilla  tösen gick hem. Hon  somna i vagne.


Vakna  för  en timme sen hon är på uruselt  hummör. Jag  börja  få huvudvärk men  tagit tablett och hoppas  på att de  försvinner  till  gympan. Så vart jag så jäkla trött.


Min  barnvakt  till  lill tösa  kan inte  ha  henne  medans  jag e på  gympan och tills  gubben  kommer hem.  Så jag  får  ta  med henne.  Det är   väl vad   jag har gjort idag..


ha  en bar eftermiddag

 
 
Katta

Katta

26 april 2010 17:41

Hoppas det gick bra med tösen!
Matti har icke ögionfluss har inte geggat irriterat eller varit något rött alls.
Antti fick berätta om att han hade probblem med trånga tårkanaler när han var mindre och att han ofta blir lite geggig i ögonoen vid utevistelse och vind.
Ska ta upp ögondroppar med bvc så vi har hemma :D

http://www.misskatta.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mammamarre - 8 augusti 2014 12:08

Nattstad: 1344010563"

Av mammamarre - 8 augusti 2014 12:08

Nattstad: 1344010563"

Av mammamarre - 6 augusti 2014 22:14

idag har det varit tråkväder. Nä vi vakna  regna det.  Vi åt  frukost. Tjejerna lekt lite på Fs rum. Sen pyssla  vi i deras pyssel böcker. F med  bokstäver, skrivning och läsning i sin. A  först sin mattepyssel bok.  Sen en som  det lite allt möjligt...

Av mammamarre - 5 augusti 2014 21:34

Jag har inte blogga på länge. Hänt  mycket  sedan sist.  Vår äldsta dotter fyllt 8år. Hela sommarlovet  har gått nästan. Har  blivit mycket sol  och bad. Mormor och morfar  var här i början av  sommar lovet.  Vi var  upp en sväng till dem oxå samma  ...

Av mammamarre - 2 juni 2014 22:25

Oj oj. Jag har glömt att blogga här. Dagarna bara flyger iväg som 3 barns mamma.  Gå  fram och tillbaka lämna minsta tösen på dagis.  Så hinna göra lite här hemma. Sen i väg på diverse  aktiviteter.  Det är i kyrkan och ridskola 2 gånger i veckan. Um...

Ovido - Quiz & Flashcards