Direktlänk till inlägg 27 april 2010

Skulle

Av mammamarre - 27 april 2010 20:35

Idag  skulle jag åkte bvc i morse, men  när vi  gick till  dagis så  ramal hjule av och gick inte  få  fast  det. Så jag missa bussen och fick lämna  vagnen på dagis. Fick  sjukts hem  av en pappa   på dagis så snällt. Hem  ringde till  min svärmor. Hon var inne  på mariberg  så hon kunne inte köra mig till  bvc. Så vi missa bvc tiden. Men  hon kom hit så vi  kunne  åka  och hämta  stora tösen på dagis.   Gissa  om stora tösen  vart glad  när  hon såg vem  som var med  och hämta henne på dagis. Så när vi kom hem  fika  vi med  farmor.  När hon hade åkte  hem åt vi lunch.  Sen  sov lilltösen middag. jag städa lite  och gjorde  sockerkaka. Sen  vid 13  fick  vi besök av  2 lekkompisar till  storatösen och deras mamma. dem lekt lite inne  sen  fika  vi  efter  det gick ut   till lekparken var ute över 1 timme  innan  dem åkte  hem.  Då vi  gick hem till oss. Jag  skrev handlingslista. Sen  fick tjejerna middag.  När Älsklingen kom  hem  så åkte  vi tillbaka  me vagnen. Vi  fick ett nytt  hjul. Hoppas  det håller nu då.. Annars  skulle  vi få en ny vagn. Sen var  vi på ica maxi handla mat  kom hem  vid 19:30.


Nu sitter  jag  här  och  kollar på tv. Älsklingen är  spelar innebandy..


Det  var väl som har  hänt  idag..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mammamarre - 8 augusti 2014 12:08

Nattstad: 1344010563"

Av mammamarre - 8 augusti 2014 12:08

Nattstad: 1344010563"

Av mammamarre - 6 augusti 2014 22:14

idag har det varit tråkväder. Nä vi vakna  regna det.  Vi åt  frukost. Tjejerna lekt lite på Fs rum. Sen pyssla  vi i deras pyssel böcker. F med  bokstäver, skrivning och läsning i sin. A  först sin mattepyssel bok.  Sen en som  det lite allt möjligt...

Av mammamarre - 5 augusti 2014 21:34

Jag har inte blogga på länge. Hänt  mycket  sedan sist.  Vår äldsta dotter fyllt 8år. Hela sommarlovet  har gått nästan. Har  blivit mycket sol  och bad. Mormor och morfar  var här i början av  sommar lovet.  Vi var  upp en sväng till dem oxå samma  ...

Av mammamarre - 2 juni 2014 22:25

Oj oj. Jag har glömt att blogga här. Dagarna bara flyger iväg som 3 barns mamma.  Gå  fram och tillbaka lämna minsta tösen på dagis.  Så hinna göra lite här hemma. Sen i väg på diverse  aktiviteter.  Det är i kyrkan och ridskola 2 gånger i veckan. Um...

Ovido - Quiz & Flashcards