Alla inlägg under april 2010

ont

Av mammamarre - 5 april 2010 21:02
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av mammamarre - 5 april 2010 20:56
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av mammamarre - 5 april 2010 20:42

Nu har  vi kommit hem från Åland.  Vi har ju varit hälsa på min syster med  familj. Det har  varit rikigt trevligt och roligt på Åland.  På fredag kvällen var jag, syrran och systerdotter ut på krogen en sväng. Jag  och systerdotter vart inte så fulla men   min syster var lite väl  full    När vi åkte in till satn vart vi stoppad av  polisen för att vi körde för fort och satt  för många i baksätte och inte hade något bälte på oss och dåligt lysse på en famlycktan. Syrran , jag  och en till hoppa ur. bara   det att  syrran hoppa ner i sur dike och vart blöt om fötterna  och bena  .  Vi  fick stå vänta på skjusen på stora vägen medans vår cahufför  skjusa in dem andra. På kroge var  de nån som ragga på syrran fast han  hade flickn hahha...  Men skoj hade vi.  På lördag åt  vi tacos hemma hos  kompis till  syrran.   Jag och Linus  fick lämna stället tidigt för barnen var så trötta.  Dem måsta hem och sova.  När  dem hade  somna  så spel  vi kort med  min systerson  sen vart de tv och sen sängen.


Igår så var  de slappar dag  alla  var  trötta  till  och med barnen.  På kvällen spela vi monpol med  syseterson. Sen vart de sängen  var så trött.


Imorse vart de packa och umgås med syster och co.  sen ta bilen till färrjan.   På färrjan satt vi mest i lekrumme  och gick  kolla på en trolkarl som uppträdde för barnen.  sen så vart de  skattjakt för branen. Så  handla  lite på taxfreen  inge alkohol.   Sen så har  vi sutti bilen mest. stanna  och ätit en gång. kom hem vid halv 8 tiden.  Nu e man  helt slut en massa tvätt  som väntar på en..


 Men en trevlig helg har man haft

Av mammamarre - 2 april 2010 17:38

Imorse tog vi  bilen och åkte  mot Nortälje och tog Färrjan över till Åland. Där min kära syster bor med sina 2 barn.  Så nu e vi här.  Jag har inte sett min syster på 2år. Så det väldigt   roligt att äntligen få träffa henne.  Jag  har längta så efter att  få träffa henne.  Jag  träffa  hennes dotter  för  ett år  sen. När hon var hemma  hos  påsk förra året..  Och min syster son träffa jag i julas  en snabbis.  Han kommer hem ikväll.. Syrran ska tydligen dar me mig på krogen ikväll.. Kära nån säger  jag..  Vi har inte varit ut  tillsammans    sen vi bodde i hudik...  Nu  ska jag umgås med  syster med familj.


Glad påsk alla...  

Av mammamarre - 1 april 2010 17:01

Inte lätt att  försöka städa här inte. När mina ungar  ställer till  hela tiden. Jag hade precis dammsuga när min lilla  stog slängde ut blommjord på golve    Så  då var bara  at  ta dammsugaren igen *suck*  Så fort jag lämmnar köket så hitta min lilla på bus i köke.  Antingen upp på bordet lr  så kastar hon ut blommjord. Jag blir galen..  Jag borde laga middag  nu men  vet inte  vad.  Så måste jag ut i förrådet.  Leta på gerjor. Ska ju åka i väg till  Min Älskade syster  som jag inte  sett på  2år. ska bli så kul.  Så imorron blir de gå upp i svinota men det är vi ju van min minsta vakanar ju tidigt..  Nä nu ska jag ta  hand om mina Hulliganer..


 Ha en bra kväll

Av mammamarre - 1 april 2010 07:32

Har inte  sovit så bra i natt för min stora dottter har väckt mej någar  gånger plus att jag är lite orolig. Jag är så bekymmard och orolig över 2 saker. Mina vänner  vet  vad  det  handlar om. Tänk om  det  kunne  få vara bra nån gång.  Nu menar jag inte att jag har det  dåligt jämt.  Men jobbiga saker händer för ofta  tycker.  Nu kanske jag gnäller men så känner  jag iaf.  Jag hoppas  det tråkiga blir så bra som möjligt.  Man måste försöka tänka  posetivt. Fast det inte  blir posetivt i slut ändan..


aja nu ska jag  dricka mitt  morron te...



Ha en underbar dag

Ovido - Quiz & Flashcards